Home » D:News » Câteva gânduri surprinzătoare ale unui CEO al unei companii Hyperloop. ”Astăzi suntem trataţi ca animalele. Putem face lucrurile mai bune”

Câteva gânduri surprinzătoare ale unui CEO al unei companii Hyperloop. ”Astăzi suntem trataţi ca animalele. Putem face lucrurile mai bune”

Câteva gânduri surprinzătoare ale unui CEO al unei companii Hyperloop. ”Astăzi suntem trataţi ca animalele. Putem face lucrurile mai bune”
Publicat: 15.07.2018
Hyperloop, deşi este o idee relativ nouă, a început să prindă contur; ceea ce poate duce la un viitor mai bun în ceea ce priveşte transportul în comun. De aceea, astăzi, există multe proiecte, companii şi universităţi în întreaga lume care încearcă să realizeze un sistem Hyperloop, care ar face ca oamenii să se deplaseze la viteze extrem de mari, comparabile cu cele ale avioanelor de pasageri.

Astfel, construirea de tuneluri de vid prin care să treacă capsule cu pasageri nu mai pare un simplu vis, iar acum există numeroase companii care deja s-au dezvoltat. Una dintre acestea este Hyperloop Transportation Technologies (HTT), care a luat naştere în 2013 şi care doreşte să lege oraşe din Orientul Mijlociu, precum Dubai şi Abu Dhabi, printr-un tunel Hyperloop. Aceasta a crescut până în prezent la un număr de circa 800 de angajaţi, potrivit Futurism.

CEO-ul companiei, Dirk Ahlborn, a vorbit pentru Business Insider despre câteva idei şi perspective ale sale cu privire la viitorul transportului.

Este de la sine înţeles că nu este fanul transportului public convenţional. „Transportul public este o experienţă teribilă pentru pasager care abia scoate profit şi este la fel peste tot în lume”, afirmă el.

În ceea ce priveşte transportul pe calea aerului, Dirk Ahlborn susţine că „securitatea este doar psihologică, partea cu scanarea nu funcţionează cu adevărat. […] Problema pe care o am este că astăzi suntem trataţi ca animalele. Putem face lucrurile mai bune”.

Ca răspuns la problemele de securitate, CEO-ul HTT susţine că „totul funcţionează prin biometrică. Contul tău eşti tu, nu ai nevoie de un telefon şi nu există anxietate. Când am acest control, ştiu cine eşti”. De asemenea, Ahlborn susţine că „avem un avantaj asupra avioanelor, întrucât nu poţi zbura un Hyperloop într-o clădire. Este rău de spus, dar matematic nu este un vehicul eficient pentru terorism. O capsulă transportă 30 de persoane. Ai face mai multe pagube într-un metrou”.

O idee controversată este aceea că democraţia nu este tocmai prietena unui astfel de sistem de transport. „Să o spunem aşa: democraţia nu este prietenoasă cu astfel de lucruri. Dacă vrei să faci asta în SUA, vei avea probleme în a o face cum trebuie. Totuşi, în China sau Rusia, este nevoie doar de cineva puternic pentru a decide că îl vrea şi se va întâmpla”.

Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:

Hyperloop One a trecut cu succes un al doilea test şi a atins o viteză de peste 300 km/h. Imagini VIDEO în premieră din timpul testului

Elon Musk a primit aprobare pentru un tunel Hyperloop între New York şi Washington „Distanţa va fi parcursă în 29 de minute”

În timp ce la noi distanţa aceasta ar fi parcursă în 9-10 ore, la americani va fi în mai puţin de 30 de minute, datorită noului proiect Hyperloop

Primele imagini cu sistemul de transport al viitorului, Hyperloop

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Mega-evenimentul care ar fi reumplut Marea Mediterană în urmă cu 5 milioane de ani
Mega-evenimentul care ar fi reumplut Marea Mediterană în urmă cu 5 milioane de ani
Cele mai frecvente greșeli în timpul examenelor de matematică și cum să le eviți (P)
Cele mai frecvente greșeli în timpul examenelor de matematică și cum să le eviți (P)
De unde provin piesele din mozaicul lui Alexandru cel Mare? Iată ce arată cele mai noi analize!
De unde provin piesele din mozaicul lui Alexandru cel Mare? Iată ce arată cele mai noi analize!
102 ani mai târziu, Nosferatu de atunci și Nosferatu de acum
102 ani mai târziu, Nosferatu de atunci și Nosferatu de acum
Robert Eggers, regizorul filmului Nosferatu. „Cu cât încerci mai mult să te îndepărtezi de întuneric, cu atât mai mult întunericul este chiar în spatele tău”
Robert Eggers, regizorul filmului Nosferatu. „Cu cât încerci mai mult să te îndepărtezi de întuneric, cu atât mai ...
Primul chatbot din lume, ELIZA, a fost „reînviat” folosind cod vechi de 60 de ani
Primul chatbot din lume, ELIZA, a fost „reînviat” folosind cod vechi de 60 de ani
Este oficial: un sondaj global confirmă că lumea are încredere în știință!
Este oficial: un sondaj global confirmă că lumea are încredere în știință!
Test de cultură generală. Care este cel mai scump lichid din lume?
Test de cultură generală. Care este cel mai scump lichid din lume?
„Majoronul”, particula bizară care ar putea explica cele mai mari mistere ale Universului
„Majoronul”, particula bizară care ar putea explica cele mai mari mistere ale Universului
O pisică a avut parte de voiajul vieții sale după ce a fost uitată în cala unui avion
O pisică a avut parte de voiajul vieții sale după ce a fost uitată în cala unui avion
Unul dintre cei mai culţi domni ai Ţării Româneşti
Unul dintre cei mai culţi domni ai Ţării Româneşti
OpenAI şi SoftBank își unesc forțele într-un proiect masiv de infrastructură pentru inteligenţa artificială
OpenAI şi SoftBank își unesc forțele într-un proiect masiv de infrastructură pentru inteligenţa artificială
Doar jumătate de felie de bacon pe zi poate crește riscul de demență
Doar jumătate de felie de bacon pe zi poate crește riscul de demență
„Victorie monumentală” pentru Prințul Harry împotriva tabloidelor din Marea Britanie
„Victorie monumentală” pentru Prințul Harry împotriva tabloidelor din Marea Britanie
Primul oraș european care testează taxiuri cu mașini autonome
Primul oraș european care testează taxiuri cu mașini autonome
Este adevărat că oamenii preistorici au trăit în peșteri?
Este adevărat că oamenii preistorici au trăit în peșteri?
De ce, în timpul „miliardului plictisitor”, Pământul nu a avut munți?
De ce, în timpul „miliardului plictisitor”, Pământul nu a avut munți?
Iată cum furnicile ar putea rezolva problemele traficului urban
Iată cum furnicile ar putea rezolva problemele traficului urban